loading...
منو عشقم
خانومی بازدید : 1 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

دیروز بعد از اینکه فهمیدم قراره 10.11 همین ماه عقد پسر خالم باشه حسودی کردم خب اخه پسر خالم به عشقش رسید منم دوست دالم به عشقم امیر برسم بعد که امیر فهمید ناراحتم بهم گفت اگه کارم تا اخر امسال جور بشه سال دیگه میام خواستگاریتمنم کلی ذوقیدم که نگوووووووووو فدای عشقم بشم  که با این حرفش ارومم کرد

 

دیروز از ساعت 8 صبح پیش عخشم بودم خیلی خوش گذشت یعنی دقیق 29/8/92 بود اخرین روزی که دیدمش 20449_129fs3705897.gif اگه گفتید تا کی پیش هم بودیممم؟؟؟؟؟؟؟؟تا ساعت 5 باهم بودیم خیلی خوش گذشت ناهار دوتایی باهم زدیم تو رگ جاتون خالی 

 خیلی خوش گذشت خلاصه هیچ وقت این روزارو یادم نمیرهشِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومےبرای همین تصمیم گرفتم گاهی یه چیزای توی وب بنویسم از عشقمون 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تاریخ اشنایی منو عشقم 24/2/92 تاریخ اولین دیدارمون 24/2/92 تاریخ تولد عشقم 69/10/10 تاریخ تولد خودم 73/5/6 ♥♥♥ خدا رو هميشه شكر ميکنم كه خيلي دوستم داره. چون كه يكي از بهترين فرشته هاشو واسه من قسمت كرده. خدايي كه تو رو بهم رسوند تا عشق ما آسمونی بشه .... ♥آغوشی که برای همیشه سندش به نام من شد که تا لحظه آخر زندگيم توش آروم بگیرم و همه دلتنگی هام رو به باد فراموشي بسپارم....♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 271
  • کدهای اختصاصی